lördag 28 februari 2009

Här nedanför ser ni min nya hund. På bilden är hon 5 veckor(igår). Vi var i Huddinge och tittade på henne. Det är en silver mellanpudelvalp. Hon ska bli min nya "jobbarkompis". Så nu har jag snart 3 kamrater att köra med. Det ska bli jätteroligt. När vi kom hem därifrån, gissa om det var nån som luktade på oss?!!! Vi ska hämta henne den 20 januari. Idag har Essie o jag tränat ordentligt, rutan, hoppet och fjärren. Gick sådär, hoppas det går bättre imorn när vi ska till Ingela. Ludde gjorde jag en sökruta till med 5 leksaker i, det gillar han. Nu ska jag gå o fika.....

2 kommentarer:

  1. Vad gullig hon är. Du menar väl att du ska hämta henne den 20 mars ;)? Vi ses om en timme.
    Kram Bettan

    SvaraRadera
  2. Oh vilken liten goding!!! Namn... Izma? Silva? Tycker det gick skapligt med lilla damen i dag! Men hon har lite diva fasoner för sig! Men du var snabb att agera vid hennes bitchighet i dag! Bra!!! Inte tillåta henne bete sig så! bra jobbat. Fin ruta!!! Verkligen snygg! Och vilket perfekt stående hon gjorde. Kramar

    SvaraRadera